План
дистанційного навчання.
06.04.2020р.
7
клас. Українська література
Тема
.Любов Пономаренко «Гер переможений».Загальнолюдська ідея гуманізму й
толерантності.Особливості художніх засобів.
Прочитати
новелу Любов Пономаренко «Гер переможений».
Виписати
в зошит визначення новели на стор.245.
Дати
відповіді на питанняна с.245-246 (1-5 запитання)
10-Б клас.Українська
мова.
Контрольна
робота Тестування «Іменник.Прикметник.Числівник.Займенник».
Контрольна робота з
теми: «Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник»
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень із теми ««Іменник. Прикметник.
Числівник. Займенник»»; виявити можливі недоліки в знаннях учнів;
удосконалювати навички розпізнавати мовні явища, класифікувати їх,
установлювати відповідність між ними; виховувати любов до слова, упевненість у
власних знаннях.
Тип уроку: урок контролю
знань, умінь і навичок.
Хто знання
має, той і мур зламає.
Народна
мудрість
Підсумок уроку
Метод
«Незакінчене речення»
1.
Найлегшим завданням
було …
2.
Найважчим виявилося
завдання …
План
дистанційного навчання.
07.04.2020р.
7
клас. Українська мова
Контрольна робота з теми»Прислівник»
Переглянути відеоуроки про правопис прислівників.
6-А
клас.Українська література
Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або Засіб
від переляку №9»
Тема.Еволюція Клима від боягуза до супергероя.
Підготувати характеристику Клима.
5-Б
клас.Українська література
Тема.Павло Тичина та його поезії «Не бував унаших
краях!», «блакить мою душу обвіяла…»
Вивчити напам’ять один вірш на вибір.
10
–Б клас .Українська мова
Тема.Дієслово.Вид дієслова.Час дієслова.Спосіб
дієслова.Творення способових форм.
Виконати вправи 500,508
План
дистанційного навчання.
08.04.2020р.
1.Продовжити
розробляти та підбирати матеріали до
тематичної перевірки знань з української мови і літератури та зарубіжної
літератури.
2. Виготовлення
дидактичного матеріалу.
3.Опрацювання
фахової літератури
4. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі.
5. Онлайн консультації
з учнями .
6. Перевірка і оцінювання
виконаних завдань.
План
дистанційного навчання.
09.04.2020р.
7клас.
Українська література
Контрольна робота з теми «Ти знаєш, що ти людина».
ТВОРЧІСТЬ
В. СИМОНЕНКА, М.
ПАВЛЕНКО, Л. ПОНОМАРЕНКО.
Підсумок уроку
Метод
«Незакінчене речення»
3.
Найлегшим завданням
було …
4.
Найважчим виявилося
завдання …
5-Б клас.Українська література.
Виписати в зошит, що таке оповідання і його ознаки.
Прочитати оповідання «Лось» , поділити оповідання на
чатини і записати їх в зошит.
10-Б
клас.Українська мова
Тема. Вид дієслова.Час дієслова.Спосіб дієслова.Творення
способових форм.
Виконання тестових завдань.
6-Б
клас.Зарубіжна література.
Тема. Генрі Лонгфелло. "Пісня про Гайавату." Міфи
північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі
Записати тему та ідею твору
7
клас.Українська мова.
Тема.Прийменник як службова частина мови.
Виконати вправи 539,541 параграфа 61 (с.210-214)
План
дистанційного навчання.
10.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема .Види прийменників за будовою. Непохідні й
похідні прийменники. Написання похідних прийменників.
Виконати
вправу 551 , параграф 63 с.218-221.
6-А
клас.Українська література
Тема.Розвиток
мовлення.Висловлювання власної версії подальшого розвитку подій у повісті
Лесі Ворониної «Таємне товариство боягузів, або
Засіб від переляку №9»
Написати письмову роботу ( обсяг 8-10 речень)
11-А,
11-Б клас Зарубіжна література.
Тема. «Театр абсурду» як явище неоаваргардизму .Постмодернізм-
одне з найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ-початку ХХІ
століття.
Опрацювати матеріал підручника за темою; записати в
зошит , що таке постмодернізм , його ознаки , особливості елітарної та масової
культур.
6-Б
клас Зарубіжна література.
Тема. Образ Гайавати. Ідеї миру , національного
єднання , служіння народові.
Дати відповідь на питання : «Чи є твір актуальним
внаш час?». (записати декілька речень)
10-Б
клас Українська мова.
Тема.Поділ дієслів на дієвідміни.Словозміна дієслів
І та ІІ дієвідміни.
Виконання тестових завдань онлайн.
План
дистанційного навчання.
13.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема.Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом , окремо, та через дефіс
Виконати
вправу 554, параграф 63с.218-221.
10-Б
клас Українська мова.
Тема.Дієприкметник. Активні та пасивні
дієприкметники ,їх відмінювання.Творення та правопис дієприкметників.
Відмінювання і вживання дієприкметників.
Виконати вправу з підручника 539,540 с.190.
7клас..Українська
література
Тема.Олег
Ольжич.Українскі національні герої ,лицарі духу. «Зкахочеш – і будеш»
Відеоуроки https://www.youtube.com/watch?v=eF5XpM8GVKI
Дати відповіді на питання : 1.Найбільше в біографії
О. Ольжича мене вразило…
2.Який настрій , які думки навіює поезія «Зкахочеш – і будеш»
План
дистанційного навчання.
14.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема.Написання похідних прийменників разом, окремо
та через дефіс.
Виконати вправи 555, 558 ,параграф 63с.218-221.
5
клас .Українська література
Тема.Євген
Гуцало.Оповідання «Лось» . Образи хлопчиків,їхня невідступність у захисті гуманних переконань.
Скласти
портрет літературного героя .
10-Б
клас .Українська мова
Тема.
Дієприслівник.Дієприслівники доконаного і недоконаного виду.
Виконати
2 вправи на закріплення матеріалу.
6-А клас
.Українська література
Тема.
Контрольна робота з теми «Я ісвіт», «Пригоди і романтика».
Мета:
·
навчальна: перевірити рівень засвоєння знань,
сформованості вмінь та навичок із вивчених
тем;
·
розвивальна: розвивати уважність, логічне мислення;
·
виховна: виховувати відповідальність,
старанність.
План дистанційного навчання.
15.04.2020р.
1.Продовжити
розробляти та підбирати матеріали до
тематичної перевірки знань з української мови і літератури та зарубіжної
літератури.
2. Виготовлення дидактичного
матеріалу.
3.Опрацювання
фахової літератури
4. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі.
5. Онлайн консультації
з учнями .
6. Перевірка і оцінювання
виконаних завдань.
План
дистанційного навчання.
16.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема. Синонімічні й
антонімічні прийменники. Прийменниково- іменникові конструкції в ролі членів речення.
Виконати тестові завдання з перевіркою
7клас.
Українська література
Тема. Романтичний максималізм, сила духу,
життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.
Дати відповіді на 8-10 питання в підручнику с.249.
5-Б
клас. Українська література
Тема. Контрольний твір на тему «Мої враження від
оповідання «Лось» Євгена Гуцала»
10-Б
клас Українська мова.
Тема.Дієприслівниковий зворот.Творення і вживання
дієприслівників.
Скласти тестові завдання до теми.
6-
Бклас. Зарубіжна література
Тема. Джані Родарі «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним
героєм вірша . Позакласне читання.
Прочитати біографію
письменника в підручнику. Виразно читати вірш Джані
Родарі «Листівки з видами міст».
План
дистанційного навчання.
17.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема. Сполучник як службова частина мови
Виконати вправу 575 , параграф 65
10-
Б клас .Українська мова
Тема. Прислівник як частина мови.Розряди
прислівників за значенням.
Виконати вправ 565,
566.
6-А клас. Українська література
Тема.Гумористичне й
сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті
українців.
Виписати в зошити
визначення термінів( байка . анекдот, усмішка гумореска)
Прочитати статтю підручника про жанрову різноманітність гумористичних творів.
11-А,11-Б клас Зарубіжна література
Тема .Розвиток
мовлення. Найяскравіші представники постмодерністської прози.
Підготувати
повідомлення або презентацію про одного з письменників – постмодерністів.
6-Б клас Зарубіжна література
Тема. Джані Родарі «Листівки
з видами міст». Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття
Аналіз вірша, виписати в зошит художні засоби , які використав
автор у вірші
План
дистанційного навчання.
21.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема.Види сполучників за будовою, походженням.
Виконати вправу 577 ,с. 227
5-Б
клас Українська література
Тема .Максим Рильський.Основні відомості про
поета. Краса рідної природи в поезії «Дощ»
Опрацювати матеріал підручника с.212, записати в зошиті , які художні засоби використав поет у поезії.
6-А
клас. Українська латература
Тема .Леонід Глібов «Щука».Визначний український
поет, байкар. Побудова байки.
Записати в зошит тему, ідею, основну думку та мораль
байки.
10-Б
клас. Українська мова
Тема. Ступені порівняння прислівників.Правопис
прислівників.
Виконати вправу 579. 584 ,параграф 81 с.202-204
План дистанційного навчання.
22.04.2020р.
1.Продовжити
розробляти та підбирати матеріали до
тематичної перевірки знань з української мови і літератури та зарубіжної
літератури.
2. Виготовлення
дидактичного матеріалу.
3.Опрацювання
фахової літератури
4. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі.
5. Онлайн консультації
з учнями .
6. Перевірка і оцінювання
виконаних завдань.
План
дистанційного навчання.
23.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема.Використання сполучників у простому й складному
реченнях: сполучники сурядності й підрядності.
Виконати вправу 584, праграф 67 с.230 – 233
7клас.
Українська література
Тема. Олена Теліга «Сучасникам».Моральний заповіт
нащадкам.
Дати письмову відповідь на будь-які чотири питання з
підручника.
10-Б
клас. Українська мова
Тема .Розвиток мовлення. Електронний лист .Смс –
повідомлення.
Написати листа другу (подрузі).
5-Б
клас Українська література
Тема .Максим Рильський.Єдність людини і природи зв’язок між станом людської душі та
довкіллям. «Осінь - маляр із палітрою пишною…»
Вивчити напам’ть один вірш на вибір.
6-Б клас Зарубіжна література
Тема. Контрольна
робота з теми «Поетичне бачення світу»
Виконання тестових завдань.
План
дистанційного навчання.
24.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема. Сполучники й
сполучні слова.
Виконати вправу
600, с.237
6-А
клас. Українська латература
Тема.Леонід Глібов.»Муха і Бджола», «Жаба і Віл».
Алегоричні образи.
Презентація https://vseosvita.ua/library/leonid-glibov-muha-i-bdzola-zaba-i-vil-alegoricni-obrazi-235970.html
Виразно читати байки і аналізувати .
6-Б
клас. Зарубіжна література
Тема Рей
Бредбері Дуглас. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»
Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0w
Прочитати
оповідання «Усмішка».
10-Б
клас. Українська мова
Тема. Контрольна робота .Тестування. «Дієслово та
його форми .Прислівник»
Виконання
тестових завдань.
11-А,
11-Б клас. Зарубіжна література
Тема.Милорад Павич. Стислі відомості про сербського митця. Утілення в оповіданні «Скляний
равлик» ознак постмодернізму.
Сенс центральної метафори у творі.
Аудіохрестоматія https://www.youtube.com/watch?v=VsjoGbihgOU
Скласти тестові звдання до змісту твору.
План
дистанційного навчання.
27.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема.Написання сполучників разом та окремо.
Перегляньте відеоурок, виконати запропоновані в
ньому завдання.
https://youtu.be/QA4q-UvvmtI
1.Опрацювати матеріал підручника на ст. 234-2366.
2.Таблицю на ст. 235 виписати в довідник і вивчити
її.
3.Виконайте в зошиті вправу 595
7клас.
Українська література
Тема. Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди
українського силача
Буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=6xK_lmci1R4
Переглянути відеоурок https://youtu.be/dyAQns6LDAw
1.
Прочитати в підручнику про Олександра Гавроша.Знати зміт повісті.
2.. Дати письмову відповідь у зошиті на питання:
Хто є прототипом головного героя повісті
Івана Сили? Що вам відомо про цю людину?
10-Б
клас. Українська мова
Тема.Службові
частини мови , їх загальна характеристика. Прийменник , його
особливості.
Виконати тестові
завдання
План
дистанційного навчання.
28.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема.Розрізнення сполучників й антонімічних слів.
Синонімічні
й антонімічні сполучники.
https://youtu.be/kYeANtoVDSU
1.Переглянути відеоурок, виконати запропоновані в
ньому завдання.
2.Виконати вправу599 с. 236
5-Б
клас Українська література
Тема.
Г.Тютюнник.Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторнсті й багатства внутрішнього світу людини.Паралельність і
єдність двох світів.
1.Прочитати
матеріал підручника про Григора Тютюнника на ст. 215.
2.Прочитати
оповідання "Дивак" на ст. 215-221.
3. Переглянути
відеоурок, виконати запропоновані в ньому завдання.
https://youtu.be/8dwoLJS3PLI
10-Б
клас. Українська мова
Тема.Правопис прийменників.
Виконати вправуна вибір 588 , або589 с.205
6-А
клас. Українська латература
Тема.Степан Руданський «Добре
торгувалось»
Співомовки
С.Руданського – унікальне явище у світовому мистецтві.
- Повторити визначення гумор, сатира.
- Подивитися відео (до 19 хв) https://www.youtube.com/watch?v=ZUM4EL76eZM
- Презентація до уроку https://drive.google.com/file/d/1XhieUuT337j2wk6zAOixUb8UwbfX90fG/view?usp=sharing
- Прочитати про С.Руданського (с.242-243).
- Ознайомитися з поняттями гумореска,
співомовка, інверсія ( с.247-248). Дати відповідь на питання:
Ø Що таке
гумореска? Як С.Руданський називає свої гуморески?
Ø Що таке
співомовка?
Ø Назвіть
майстрів українських гуморесок.
Ø З якою метою
використовують інверсію в художніх творах?
- Прочитати співомовки «Добре торгувалось»,
«Гуменний».
- Відповідати усно на питання 1-10 (с.245).
- Визначити основну думку співомовки «Добре
торгувалось» та записати в зошит. Виписати приклади
інверсії (4-5).
План
дистанційного навчання.
29.04.2020р.
1.Продовжити
розробляти та підбирати матеріали до
тематичної перевірки знань з української мови і літератури та зарубіжної
літератури.
2. Виготовлення
дидактичного матеріалу.
3.Опрацювання
фахової літератури
4. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі.
5. Онлайн консультації
з учнями .
6. Перевірка і оцінювання
виконаних завдань.
План
дистанційного навчання.
30.04.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема. Контрольний текстовий диктант.
Узагальнення й систематизація вивченого з теми
«Сполучник». Морфологічний розбір сполучника
Аудіодиктант https://www.youtube.com/watch?v=uSY5h3PBLFI
Повторити матеріал підручника з теми
"Сполучник" на ст. 224-237.
Схему розбору сполучника як частини мови на ст. 237виписати
в довідник і вивчити її.
Виконати вправи 601 (зробити письмовий морфологічний
розбір усіх сполучників за схемою).
10-Б
клас. Українська мова
Тема.Розвиток
мовлення.Особливості вживання деяких прийменників.
Синонімія прийменників.
Вході відеоуроку
виконати завдання.
5-Б
клас. Українська латература
Тема.Допитливий, чуйний , добрий хлопчик
Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи.Уміння фантазувати ,
уявляти.Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.
Дати відповіді на питання:
1.Що вас найбільше вразило у творі?Що
сподобалося?.
2.Чи вважаєте ви Олеся диваком?
6-Б
клас. Зарубіжна література
Тема Рей Бредбері Дуглас. «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
Переглянути відео-урок по
біографії Рея Бредбері та уривок з екранізації твору:
2.Переглянути матеріал про картину Леонардо да Вінчі "Джоконда"
за посиланням:
3. Прочитати твір Рей Дуглас Бредбері «Усмішка» у підручнику стор. 211-215
4.Дайте письмову відповідь на питання № 6 на сторінці 215 у
підручнику.
7клас. Українська
література
Тема.Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили»( Іван
Фріцак)- утілення непереможного духу українського народу, його доброти й
щирості.
1.
Переглянути відеоурок, на його основі зробити в зошиті характеристику Івана
Сили.
2.Прочитати статтю в підручнику
План
дистанційного навчання.
04.05.2020р.
10-Б
клас. Українська мова
Тема. Сполучник як частина мови.Сполучники
сурядності та підрядності. Морфологічні типи сполучників.
Виконаи тестові завдання
7клас.
Українська література
Тема. Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили»
Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов,
чесність і підступність.
Переглянути відеоурок, на його основі заповнити в
робочому зошиті літературний паспорт твору:
1.Тема
2.Ідея.
3.Головні герої.
4. Країни, у яких відбуваються події твору.
5. Композиція твору.
6.Проблематика повісті.
План
дистанційного навчання.
05.05.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема.Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі
Виконати вправу 616(усно).
Опрацювати матеріал підручника на ст. 239-242.
Переглянути відеоурок, виконати запропоновані в ньому завдання.
https://youtu.be/jhzJ1oDS9CA
7клас. Українська література
Тема..Розвиток
мовлення. «Нова пригода Івана Сили» . Продовження повісті Олександра Гавроша
Переглянути кінофільм "Іван Сила"https://youtu.be/zQIAnUMZ4HU
У робочому зошиті написати творчу роботу за одним із завдань (на вибір):
1.Продовження пригод Івана Сили.
2.Придумайте свою історію з Іваном Силою.
5-Б
клас. Українська латература
Тема. Микола Вінграновський.
«Сіроманець» - захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад
гармонії людини й природи.
Прочитати І- ІІ частину повісті «Сіроманець»
10-Б
клас. Українська мова
Тема. Правопис сполучників.Особливості
вживання деяких сполучників.
Виконати вправи 600, 601 с.208-209
6-А
клас. Українська латература
Тема.Степан Руданський «Запорожці в
короля».Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія
до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися
над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність.
Прослухайте аудіозапис співомовки «Запорожці у короля» за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=h2tzQEpdvtw
2) Виконайте тестові завдання, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/s-rudanskiy-zaporozhci-u-korolya-388461.html
План
дистанційного навчання.
06.05.2020р.
1.Продовжити
розробляти та підбирати матеріали до
тематичної перевірки знань з української мови і літератури та зарубіжної
літератури.
2. Виготовлення
дидактичного матеріалу.
3.Опрацювання
фахової літератури
4. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі.
5. Онлайн консультації
з учнями .
6. Перевірка і оцінювання
виконаних завдань.
План
дистанційного навчання.
07.05.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема. Частки формотворчі
та словотворчі. Тренувальні вправи
Повторити матеріал підручника на ст. 179-180.
Таблиці на ст. 179-180 записати в довідник і вивчити.
Виконати вправи 510 (ІІ), 511, 513 (усно)
10-Б
клас. Українська мова
Тема.Частки, їх функції.Групи часток за
значенням.
Виконати вправу 604 , с. 210
6-Б
клас. Зарубіжна література
ТемаРоберт Шеклі «Запах
думок».Утвердження сили людської думки у творі.Гуманістичний зміст оповідання.
- Опрацюйте
біографію Роберта Шеклі за підручником с.216-218 та перегляньте
відео https://www.youtube.com/watch?v=DNscRPH-kss
- Прочитате
фантастичне оповідання Роберта Шеклі “Запах думки” у скороченні за
підручником с.218-224 або прослухайте аудіотекст https://www.youtube.com/watch?v=Zrwn6ibDRZw
- Повторити
вивчене на карантині.
5-Б
клас. Українська латература
Тема. Микола Вінграновський.
«Сіроманець» - захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад
гармонії людини й природи.
7клас. Українська література
Тема.Андрій МАЛИШКО. Відомий
український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник».
Прочитати в підручнику про Андрія Малишка на ст. 244-246.
Прочитати поезію "Пісня про рушник" на ст. 246.
Прослухати "Пісню про рушник" у виконанні Квітки Цісик.
Зробити в зошиті літературний паспорт твору:
Тема
Ідея
Основна думка
Жанр
Композиція
План
дистанційного навчання.
08.05.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема. Частки, що надають
слову або реченню додаткових відтінків
(модальні частки)
Повторити таблицю в підручнику "Модальні частки" на ст.180.
Опрацювати таблицю на ст. 182.
Переглянути відеоурок, звернувши особливу увагу на розрізнення часток від
інших частин мови.
https://youtu.be/jhzJ1oDS9CA
10-Б
клас. Українська мова
Тема.Правопис часток.
Виконати онлайн тест
Виконати вправи 605, 606 с.211
11-А,
11-Б клас. Зарубіжна література
Тема.Джон Майкл Грін. «Провина зірок» -
розповідь про історію кохання невиліковно хворих юнака й дівчини. Образи
головних героїв. Ідея цінності життя . символіка назви твору. Ліризм, ірочність
оповіді.
Ознайомитися з біографією письменника:
- перейти за посиланням
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%BD_%D2%90%D1%80%D1%96%D0%BD
https://www.livelib.ru/author/81931-dzhon-grin
3. Записати 5 цікавих фактів з біографії Дж. Ґріна у вигляді "зірок"
4. Прочитати скорочено
https://moyaosvita.com.ua/literatura/korotkij-zmist-vinni-zirki/
5. Переглянути експрес-урок.
https://www.livelib.ru/author/81931-dzhon-grin
3. Записати 5 цікавих фактів з біографії Дж. Ґріна у вигляді "зірок"
4. Прочитати скорочено
https://moyaosvita.com.ua/literatura/korotkij-zmist-vinni-zirki/
5. Переглянути експрес-урок.
https://youtu.be/JgzmNGFJWJk
6-Б
клас. Зарубіжна література
Тема.Духовне і фізичне випробування
Кліві.Роздуми автора про майбутнє людини й людства.
В робочому зошиті скласти схему –
характеристику Кліві.
Дати письмову відповідь «Яке
випробування було найтяжче- духовне чи фізичне»
6-А
клас. Українська латература
Тема.Павло Глазовий «Найважча роль».
«Еволюція»..Іронічно –пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних
творів.
Навчитися виразно читати й аналізувати гуморески.
Вивчити напам’ять одну на вибір гумореску.
План
дистанційного навчання.
12.05.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема. Правопис часток не і ні з різними частинми мови.
1.
Опрацювати матеріал підручника на ст. 245-249.
2. Таблицю на ст. 248 виписати в довідник і вивчити її.
3.Переглянути відеоурок, виконати запропоновані в ньому завдання.
10-Б
клас. Українська мова
Тема. Вигук як особлива частина мови.
Правопис вигуків.
Виконати вправу 611 с.213
Виконати онлайн- тест
6-А
клас. Українська латература
Тема.Павло Глазовий «Заморські гості»,
«Похвала».
Викривальна спрямованість гумористичних
і сатиричних творів.
Виразно читати та аналізувати гуморески
.
За бажанням підготувати ілюстрації до
вивчених гумористичних творів.
5-Б
клас. Українська латература
Тема. М.Вінграновський.
«Сіроманець». Гуманізм повісті
Прочитати ІІ частини повісті "Сіроманець" на ст. 261-270
Переглянути відеоурок, на його основі в робочому зошиті зробити домашнє
завдання .
План
дистанційного навчання.
13.05.2020р.
1.Продовжити
розробляти та підбирати матеріали до
тематичної перевірки знань з української мови і літератури та зарубіжної
літератури.
2. Виготовлення
дидактичного матеріалу.
3.Опрацювання
фахової літератури
4. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі.
5. Онлайн консультації
з учнями .
6. Перевірка і оцінювання
виконаних завдань.
План
дистанційного навчання.
14.05.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема. Правопис часток не і ні з різними частинми мови.
1.
Повторити матеріал підручника на ст. 239-254.
2.Виконайте в зошиті вправи 631
Переглянути відеоурок для узагальнення
теми "Службові частини мови
10-Б
клас. Українська мова
Тема.Контрольний диктант.
Аудіодиктант «Мандрівки печерами»
6-Б
клас. Зарубіжна література
Тема.Розвиток мовлення. Порівняльна
характеристика «Том і Кліві : схожість і відмінність»
Записати в зошиті порввняльну
характеристику у вигляді Коло Вена.
5-Б
клас. Українська латература
Тема. Микола Вінграновський.
«Сіроманець».Доброта ,вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на
самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.
Написати письмову характеристику
хлопчика Сашка
7клас. Українська література
Тема. Тема.Андрій МАЛИШКО. «Чому,
сказати, й сам не знаю…».Патріотичні
почуття, найвищі духовні цінності в них. Художні засоби донесення до читача
ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка.
Прочитати
поезію А. Малишка «Чому, сказати, й сам не знаю…» і теоретичний матеріал
на ст. 247-248.
Прослухати пісню
"Стежина" у виконанні Дмитра Гнатюка.
Переглянути
відеоурок. https://youtu.be/s9VhweiTDok
Розкрити багатозначність
символічного образу стежини в поезії.
Вивчити
напам’ять один вірш на вибір
План
дистанційного навчання.
15.05.2020р.
7клас.
Українська мова
Тема.Написання часток –бо. –но, -от.
–таки.
Виконати в зошиті вправу 623 ІІ с246
Виконайте в зошиті вправу 639 (розібрати як частину мови всі частки )
10-Б
клас. Українська мова
Тема. Правопис
часток не і ні з різними частинми мови.
Переглянути відеоурок, виконати запропоновані в ньому завдання.
6-Б
клас. Зарубіжна література
Тема. Астрід Анна
Емілія Ліндґрен «Міо, мій Міо». Основні відомості про
життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.
Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен
Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=oRGfRefx1Rk
Знати зміст повісті «Міо, мій Міо».
11-А,
11-Б клас. Зарубіжна література
Тема.Контрольна робота за темами «Людина
та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ ст.» та «Література другої
половини ХХ – початку ХХІ ст.»
Різнорівневі завдання.
6-А
клас. Українська латература
Тема. Контрольна робота .Гумористчні
твори
Виконання тестових завдань
https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-gumoristichni-tvori-tvorchist-l-glibova-s-rudanskogo-p-glazovogo-465695.html
6-А клас. Українська латература
https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-gumoristichni-tvori-tvorchist-l-glibova-s-rudanskogo-p-glazovogo-465695.html
План
дистанційного навчання.
18.05.2020р.
1.
7клас.
Українська мова
Тема.Вигук
к особлива частина мови.Групи вигуків за значенням.
1.Опрацювати матеріал підручника на ст. 256-260.
2Переглянути відеоурок, виконати запропоновані в ньому завдання
3.Виконайте в зошиті вправу 651
10-Б клас.
Українська мова
Тема.Службові
частини мови .Тренувальні вправи.
Виконання
онлайн- тестів на сайті на урок за посиланням:
7клас.
Українська література
Тема.Контрольна робота з розділу "Ми - українці"
Повторіть матеріал підручника з розділу "Ми - українці"
Виконайте 2 тести на сайті на урок за посиланням:
План
дистанційного навчання.
19.05.2020р.
7клас. Українська мова
Тема.
Вигук к особлива частина мови.Групи вигуків за значенням.
Переглянути відеоурок, на його основі в робочому зошиті зробити домашнє
завдання .
10-Б клас.
Українська мова
Тема. Контрольна
робота .Тестування .Службові частини мови.
Виконання
онлайн- тестів на сайті на урок за посиланням:
5-Б
клас. Українська латература
1.Переглянути кінофільм за повістю М. Вінграновського
"Сіроманець", порівняти з прочитаною повістю. Наскільки кінофільм
збігається з повістю? Чи вдалося, на вашу думку, режисеру фільма розкрити
головну думку повісті?
2. Із хмарки слів виписати в робочий
зошит тільки ті риси характеру, які притаманні Сіроманцю.
3. Відповісти в зошиті на питання: Чого
навчає читачів повість М. Вінграновського "Сіроманець"?
6-А клас. Українська латература
Тема. Література рідного краю. Ознайомлення з найцікавішими
письменниками-земляками, їхніми творами.
Підготувати повідомлення- розповідь про свого улюбленого письменника, який
запам’ятався найбільше.
План
дистанційного навчання.
20.05.2020р.
1.Продовжити
розробляти та підбирати матеріали до
тематичної перевірки знань з української мови і літератури та зарубіжної
літератури.
2. Виготовлення
дидактичного матеріалу.
3.Опрацювання
фахової літератури
4. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі.
5. Онлайн консультації
з учнями .
6. Перевірка і оцінювання
виконаних завдань.
План
дистанційного навчання.
21.05.2020р.
7клас. Українська мова
Тема.Дефіс у
вигуках.Кома і знак оклику при вигуках.
1.Опрацювати матеріал підручника на ст. 191.
2.Переглянути відеоурок, виконати запропоновані в ньому завдання
3.Виконайте в зошиті вправу 660
с.260
Розбір вигука як частини мови
Повторити теоретичний матеріал про вигук на ст. 256-261.
Схему розбору вигука як частини мови на ст. 261 виписати в довідник і
вивчити її.
Виконати в зошиті вправи 664 (письмово розібрати всі вигуки як частину
мови)
10-Б клас.
Українська мова
Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольне читання мовчки
Мета уроку: з’ясувати
рівень сформованості комунікативних умінь, необхідних для читання тексту
мовчки; розвивати мислення, пам'ять, навички самостійної роботи, збагачувати та
уточнювати словниковий запас учнів; виховувати почуття відповідальності.
5-Б клас. Українська
латература
Тема. Контрольна
робота з теми «Твори
М.Рильського, Г.Тютюнника, М.Вінграновського» ( тести).
2.Виконати тест на сайті "На урок" за посиланням:
6-Б клас. Зарубіжна
література
Тема. Астрід Анна
Емілія Ліндґрен «Міо, мій Міо»
(робота із текстом) .Образи головних героїв. Перемога добра над злом.
Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=u8oyTrd5m1o
В
ході відеоуроку записати в зошит , що таке повість,повість – казка.Тема та ідея
повісті, її проблематика, анкету героя Буссе.
7клас.
Українська література
Тема.Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися протягом року й викликали
найбільшу зацікавленість.
1.Переглянути відеоурок, який допоможе вам повторити й узагальнити ваші
знання з теорії літератури за 7 клас.
План
дистанційного навчання.
22.05.2020р.
7клас. Українська мова
Тема.Контрольна робота.Прийменник.Сполучник.
Частка. Вигук.
Зробити скріншот з результатами тесту і
надіслати його
10-Б клас.
Українська мова
Тема.Розвиток мовлення.Словниковий
диктант на тему «Складні слова» (повторення з теми «Складні слова»)
Записати 36 слів, що відповідає вимогам і критеріям
для учнівства 10 класу. Це: іменники, прикметники, числівники та прислівники. До
деяких зображень додані підказки або пояснення.
6-А клас. Українська латература
Тема. Систематизація та узагальнення вивченого з теорії літератури за рік
Тема. Систематизація та узагальнення вивченого з теорії літератури за рік
Запиисати в зошит і вивчити ці літературні терміни, які вивчалися потягом
року.
1.Література — це... (вид мистецтва).
2. Твори художньої літератури відображають
світ у... (художніх образах).
3. Вирізняють три роди літератури...
(лірика, епос, драма).
4. Люди, зображені у творах, називаються...
(дійовими особами, персонажами, героями).
5. Пісні, які виконують під час обрядів,
називають... (обрядовими).
6. Фольклор — це... (усна народна
творчість).
7. Ви мовлення важливого слова в
мовленнєвому такті з більшою силою голосу називається... (логічний наголос).
8. Швидкість виразного читання або
мовлення називається... (темпом).
9. Твір, створений автором, називається...
(авторським).
10. Існує дві форми мови —... (прозова та
віршована).
11. Засоби образності у художньому творі
називаються... (тропами).
12. Художній засіб, за допомогою якого
один предмет зіставляються з іншим, чимось на нього схожим, називається...
(порівнянням).
13. Художнє означення називається...
(епітетом).
14. Художнє перенесення ознак з одного
предмета на інший називається ... (метафорою).
15. "Оживлення природи" — це...
(персоніфікація).
16. Різке висміювання хиб і пороків,
негативних явиш — це... (сатира).
17. Частина художнього твору — момент
найвищої напруги дії це... (кульмінація).
18. Повторення окремих слів чи
словосполучень на початку віршованих рядків, строф чи речень називається...
(анафора).
19. Офіційна урочиста пісня, що символізує
державу і є одним із атрибутів державності країни, — це... (гімн).
20. Ліро-епічний твір, переважно
віршований, у якому зображені значні події і яскраві характери, — це...
(поема).
21. Двоскладова стопа з наголосом на
другому складі — це... (ямб).
22. Двоскладова стопа з наголосом на
першому складі — це... (хорей).
23. Невелика повчальна алегорична
розповідь, що несе в собі моральну чи релігійну мудрість — це... (притча).
24. Відображення смішного в життєвих
явищах і людських характерах у доброзичливому, жартівливому тоні називається...
(гумором).
25. Наділення рослин, тварин, предметів і
явищ рисами людського характеру називається... (алегорією).
6-Б
клас. Зарубіжна література
Тема.Контрольна
робота за темами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література».Тести.
Комментариев нет:
Отправить комментарий